Ofte besvarede spørgsmål
Leveringer og forsendelse
Leveringstid
Vores leveringstid er 3–7 arbejdsdage beregnet fra dagen efter, at du har afgivet din ordre.
Sporing af leveringer
En forsendelsesbekræftelse sendes til dig, så snart pakken er sendt til DB Schenker. E-mailbeskeden indeholder et link med et sporingsnummer (ID) til overvågning af din ordre.
Hvordan sender du varerne?
Alle ordrer sendes i specielt konstrueret emballage til hurtig, sikker levering til dig.
Hvor meget koster forsendelse?
Det afhænger af, hvilken leveringsindstilling du vælger. Afhængigt af hvilket land du bestiller fra, vil vi tilbyde de bedste leveringsmuligheder til dig. På kassen finder du de forskellige leveringsmuligheder sammen med tilknyttede forsendelsesomkostninger.
Hvor og hvornår kan jeg hente min ordre?
Når din pakke er klar til at afhentning, modtager du en sms med et forsendelsesnummer og oplysninger om, hvor du kan hente din pakke.
Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min ordre?
Du har 14 dage til at afhente pakken, efter at du har modtaget en tekstbesked, der giver dig besked om, at pakken er tilgængelig for afhentning. Derefter returneres pakken til os ..
Returret, returnering og krav
Returret
Vi garanterer en 90-dages returret for alle vores produkter. Hvis du ikke er tilfreds med de produkter, du modtager, eller hvis de simpelthen ikke lever op til dine forventninger, har du altid 90 dage til at returnere produkterne, forudsat at produkterne er i deres originale stand. Kontakt os for at drage fordel af vores returpolitik.
Hvordan returnerer jeg varer?
Du returnerer varer som følger: Vi betaler forsendelsesomkostningerne, hvis du overholder følgende instruktioner. Vi betaler dog ingen yderligere leveringsomkostninger, der er afholdt på grund af det faktum, at du valgte en anden leveringsmetode end den, der tilbydes af os. 1. Kontakt os via e-mail og angiv ordrenummeret, årsagen til returneringen og hvilke produkter du vil returnere. Vi sender derefter en digitalt returforsendelsesseddel, som du kan udfylde. Returforsendelsesslippen er forudbetalt og adresseret til Dear Sam Europe AB og skal sidde fast på din returpakke med vores Dear Sam-emballage. 2. Aflever emballagen på dit lokale DB Schenker servicepunkt. Bed om en kvittering for at bevise, at returneringen er afleveret, og gem kvitteringen, indtil vi har godkendt returneringen. 3. Så snart vi har behandlet og godkendt din returnering, sendes en returbekræftelse til den e-mailadresse, du brugte på ordretidspunktet. Vigtigt: Varerne skal returneres i samme stand, som de var i, da de blev leveret til dig.
Krav
Kære Sam yder fuld erstatning i form af et nyt produkt, når en produktionsfejl er verificeret. Det er vigtigt at inspicere produktet omhyggeligt, når det ankommer. Hvis et produkt er beskadiget eller på anden måde er defekt, når det ankommer, skal et krav indgives (hvis muligt) senest 7 dage efter modtagelsen. Kontakt os, så giver vi dig yderligere hjælp i din sag.
Betaling / betalingsmetode
Hvordan betaler jeg?
Vi bruger Klarna Payment, hvor du kan vælge at betale med faktura, i rater, med kort eller via Klarna. Du finder information om de forskellige betalingsmetoder på Klarnas hjemmeside. Kontakt Klarna på hvis du har spørgsmål vedrørende Klarna Payment.
Jeg vil bruge en rabatkode, hvordan gør jeg det?
Enhver rabatkode skal indtastes i feltet "Angiv rabatkode" i det andet trin "Gennemgang og betaling". Du kan ikke kombinere forskellige tilbud med hinanden.
Refusion
For fuld information se venligst vores generelle vilkår og betingelser.
Spørgsmål vedrørende produkter
Spørgsmål vedrørende produkter
Alle vores plakater er trykt på 240 g Multidesign Smooth White-papir, som er et ubelagt papir i høj kvalitet fra Clairefontaine papirfabrik i Frankrig. Papiret er i arkivkvalitet, dvs. det gulner ikke med tiden. Miljøet er vigtigt for os. Alle vores plakater er trykt på papir, der er forsynet med FSC's miljømærke for ansvarligt skovbrug og EU's miljømærke. Vores trykfaciliteter er 100 % klimaneutrale, og al produktion af plakater til dearsam.com bærer Svane-miljømærket (svarende til EU-miljømærket). Læs mere om FSC og EU-miljømærket her.
Hvorfor er ikke alle designs tilgængelige i alle størrelser?
Der kan være flere grunde til, at et bestemt design ikke tilbydes i alle størrelser. Det kan være af tekniske udskrivningsårsager, eller fordi designet ikke fungerer i bestemte størrelser.
Rammer & kvalitet
Vi tilbyder billedrammer af højeste kvalitet. Alle rammer har hængende løkker på både den lange og den korte side. Bemærk, at vi i øjeblikket ikke tilbyder rammer uden for EU.
Specielt konstruerede pap
Alle ordrer sendes i vores specielt konstruerede emballage for at garantere hurtig, sikker levering til dig.
Hvad er FSC for ansvarligt skovbrug?
Skovbrugscertificering i henhold til Forest Stewardship Council (FSC) betyder, at skovarealet forvaltes i henhold til FSC's principper og kriterier, der er beskrevet i FSC's skovbrugsstandard. FSC-certificeret skovbrug tager højde for miljøværdier og sociale hensyn. Biodiversitet, økologisk værdifulde miljøer og gamle monumenter er beskyttet. Medarbejdere i skovbrug skal tilbydes sikre arbejdsvilkår i overensstemmelse med aftaler. Et ekspertteam med en opgave fra FSC tager sociale, økonomiske og miljømæssige hensyn i betragtning. Kilde: FSC
EU-miljømærke - EU's officielle miljømærke
EU-miljømærket er en type 1-miljømærke. Produkter, der må bruge EU-miljømærket, inspiceres fra et livscyklusperspektiv fra råmateriale til affald. Produkterne skal opfylde strenge miljø-, funktionelle og kvalitetskrav. Kravniveauet løftes løbende. Kilde: EU-miljømærke
Spørgsmål vedrørende ordrer
Hvordan ved jeg, at du har modtaget min ordre?
Som bekræftelse af, at din ordre er modtaget, sender vi en ordrebekræftelse til din e-mail-adresse umiddelbart efter ordren er blevet sendt.
Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse
Hvis du er sikker på, at du har angivet den rigtige e-mail-adresse, men ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det skyldes tekniske forsinkelser, eller bekræftelsen kan have uventet havnet i din spam mappe. Tjek din spam-mappe. Er der noget, du stadig er usikker på? Tøv ikke med at kontakte vores kundeservice. Vi hjælper gerne.
Hvor er min ordre?
Vores leveringstid er 2–5 arbejdsdage beregnet fra dagen efter, at du har leveret din ordre. Du kan spore din pakke på PostNord-hjemmesiden ved hjælp af dit forsendelses-id.
Kan jeg ændre leveringsadressen efter afgivelse af ordren?
Der kan foretages ændringer i din leveringsadresse afhængigt af den betalingsmetode, du har valgt, og hvor langt din ordre er kommet i leveringsprocessen. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice for at få hjælp.
Jeg vil annullere min ordre, hvordan gør jeg det?
Kontakt os, hvis du vil annullere din ordre. I løbet af vores åbningstider kan vi foretage ændringer indtil det tidspunkt, hvor varerne sendes fra vores lager.
Er mine detaljer sikre på Dear Sam?
Al behandling af personoplysninger finder sted i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (også kendt som GDPR i henhold til EU's almindelige databeskyttelsesforordning). For fuld information se venligst vores generelle vilkår og betingelser. Vi lover, at vi behandler alle personlige oplysninger med den største omhu og ansvar.