Ofte besvarede spørgsmål
Ofte besvarede spørgsmål
Spørgsmål vedrørende ordrer
Hvordan ved jeg, at du har modtaget min ordre?
Som bekræftelse af, at din ordre er modtaget, sender vi en ordrebekræftelse til din e-mail-adresse umiddelbart efter ordren er blevet sendt.
Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse
Hvis du er sikker på, at du har angivet den rigtige e-mail-adresse, men ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det skyldes tekniske forsinkelser, eller bekræftelsen kan have uventet havnet i din spam mappe. Tjek din spam-mappe. Er der noget, du stadig er usikker på? Tøv ikke med at kontakte vores kundeservice. Vi hjælper gerne.
Hvor er min ordre?
Vores leveringstid er 2–5 arbejdsdage beregnet fra dagen efter, at du har leveret din ordre. Du kan spore din pakke på PostNord-hjemmesiden ved hjælp af dit forsendelses-id.
Kan jeg ændre leveringsadressen efter afgivelse af ordren?
Der kan foretages ændringer i din leveringsadresse afhængigt af den betalingsmetode, du har valgt, og hvor langt din ordre er kommet i leveringsprocessen. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice for at få hjælp.
Jeg vil annullere min ordre, hvordan gør jeg det?
Kontakt os, hvis du vil annullere din ordre. I løbet af vores åbningstider kan vi foretage ændringer indtil det tidspunkt, hvor varerne sendes fra vores lager.
Er mine detaljer sikre på Dear Sam?
Al behandling af personoplysninger finder sted i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (også kendt som GDPR i henhold til EU's almindelige databeskyttelsesforordning). For fuld information se venligst vores generelle vilkår og betingelser. Vi lover, at vi behandler alle personlige oplysninger med den største omhu og ansvar.