FÅ OP TIL 35% RABAT PÅ PLAKATER*

*Du får 25% rabat, når du køber mindst 2 produkter, 30%, når du køber 3 produkter, og 35%, når du køber 4 eller flere produkter. Til og med 29/1

Ofte besvarede spørgsmål

Returret, returnering og krav

Returret

Vi garanterer en 90-dages returret for alle vores produkter. Hvis du ikke er tilfreds med de produkter, du modtager, eller hvis de simpelthen ikke lever op til dine forventninger, har du altid 90 dage til at returnere produkterne, forudsat at produkterne er i deres originale stand. Kontakt os for at drage fordel af vores returpolitik.

Hvordan returnerer jeg varer?

Du returnerer varer som følger: Vi betaler forsendelsesomkostningerne, hvis du overholder følgende instruktioner. Vi betaler dog ingen yderligere leveringsomkostninger, der er afholdt på grund af det faktum, at du valgte en anden leveringsmetode end den, der tilbydes af os.

  • Kontakt os via e-mail og angiv ordrenummeret, årsagen til returneringen og hvilke produkter du vil returnere. Vi sender derefter en digitalt returforsendelsesseddel, som du kan udfylde. Returforsendelsesslippen er forudbetalt og adresseret til Dear Sam Europe AB og skal sidde fast på din returpakke med vores Dear Sam-emballage. - Aflever emballagen på dit lokale DHL servicepunkt. Bed om en kvittering for at bevise, at returneringen er afleveret, og gem kvitteringen, indtil vi har godkendt returneringen.
  • Så snart vi har behandlet og godkendt din returnering, sendes en returbekræftelse til den e-mailadresse, du brugte på ordretidspunktet. Vigtigt: Varerne skal returneres i samme stand, som de var i, da de blev leveret til dig.

Krav

Kære Sam yder fuld erstatning i form af et nyt produkt, når en produktionsfejl er verificeret. Det er vigtigt at inspicere produktet omhyggeligt, når det ankommer. Hvis et produkt er beskadiget eller på anden måde er defekt, når det ankommer, skal et krav indgives (hvis muligt) senest 7 dage efter modtagelsen. Kontakt os, så giver vi dig yderligere hjælp i din sag.