Unikke plakater online!

Levering indenfor 2-5 dage

Gratis fragt over 299 kr

90 dages returret

  • Denmark

    LIGE NU: 25% RABAT PÅ PLAKATER

    Gælder til og med 29/7

    Generelle vilkår

    Generelle vilkår og betingelser

    Når du bestiller produkter fra Dear Sam Europe AB (firmanummer: 5591058382) (”Dear Sam”), gælder følgende vilkår og betingelser. Dette betyder, at du som forbruger accepterer og godkender disse generelle vilkår og betingelser ved alle køb på www.dearsam.dk.

    Dear Sam overholder blandt andet de nuværende forbrugerlovbestemmelser og EU-lovgivningen om databeskyttelse og privatlivets fred, den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR).

    Levering

    Dear Sam leverer i øjeblikket alle forsendelser ved hjælp af Schenker. Vi bruger flere forskellige leveringsmuligheder for den hurtigst mulige levering til dig. Oplysninger om estimeret leveringstid er tilgængelig på hver produktside. Hvis du ikke er sikker på leveringstiden for dit bestemte produkt, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice. I tilfælde af forsinket levering, vil du blive informeret om årsagen til forsinkelsen, og du får en ny estimeret leveringstid. Hvis du ikke accepterer den nye leveringstid, har du ret til at annullere købet.

    Levering til et postkontor/servicepunkt

    Vi har udviklet og produceret et antal sæt af specialemballage, der er unikt tilpasset vores produkter. Dette er for at sikre hurtig, sikker levering til dig. Af åbenlyse grunde passer de fleste af vores produkter ikke gennem en normal brevkasse og sendes derfor direkte til det nærmeste afhentningssted (ofte en købmand eller dagligvarebutik). Sporing leveres på alle vores forsendelser. Sporing kan variere i omfang fra en leveringsmulighed til en anden. Når dine varer er tilgængelige til afhentning, modtager du på det mobiltelefonnummer du angav ved bestilling, en tekstbesked der indeholder sporingsnummeret. Der skal vises et gyldigt ID, når du afhenter dine varer.

    Levering af plakater

    Når ordren kun består af plakater (dvs. uden ramme tilføjet) sendes din plakat i et specielt konstrueret Dear Sam plakatrør. Alle vores plakater er på lager, og vores mål er at sende alle ordrer samme dag. Oplysninger om estimerede leveringstider er tilgængelig på hver produktside.

    Levering af plakater og rammer

    Når du bestiller en plakat og en ramme eller kun en ramme, sendes din ordre i Dear Sam's specielt konstruerede emballage til sikker transport af rammer. Alle vores pakker, der indeholder rammer, sendes med fuld sporing til dit lokale underpostkontor. Alle vores plakater og rammer er på lager, og vores mål er at sende alle ordrer samme dag. Bemærk, at vi i øjeblikket ikke tilbyder rammer uden for EU.

    Oplysninger om estimerede leveringstider er tilgængelig på hver produktside.

    Leveringsrisiko

    Dear Sam påtager sig risikoen for, at varerne bliver beskadiget eller mistet under transport fra vores lager til dig. I tilfælde af returnering påtager du dig selv risikoen for, at varerne bliver beskadiget eller mistet.

    Betaling

    I samarbejde med Klarna, en verdensledende betalingsudbyder, tilbyder Dear Sam betaling via kort eller Paypal.
    For altid at garantere sikre betalinger er vores betalingssider beskyttet med SSL-kryptering, og alle betalingsløsninger er certificeret.

    Kortbetalinger:

    Vi tilbyder betaling med følgende kort;

    • Visa
    • MasterCard

    Intet betalingsgebyr

    Hvis du har flere spørgsmål om din betaling, skal du kontakte Klarna:

    www.klarna.com.

    PayPal:

    Vælg at betale med PayPal, og du vil blive omdirigeret til PayPal for at afslutte din betaling. Enkelt, nemt og sikkert.

    Intet betalingsgebyr

    Hvis du har flere spørgsmål om din betaling, skal du kontakte PayPal:

    www.paypal.com

    Ansvarsfraskrivelse vedrørende ændringer
    Vi udsteder en ansvarsfraskrivelse med hensyn til eventuelle prisændringer, salgssalg, trykfejl, fejl i produktbilleder og/eller unøjagtige oplysninger forårsaget ved teknisk eller menneskelig fejl. Vi forbeholder os ret til at foretage ændringer i priser og købsbetingelser.

    Returpolitik

    Dear Sam giver dig ret til en 90-dages afkølingsperiode fra den dato, hvor du modtog dine varer.

    I tilfælde af returneringer, skal varerne returneres i samme stand, som de var i, da de blev leveret til dig. Varerne skal returneres i Dear Sams originale emballage med alt tilbehør.

    For at kontrollere, at varerne er samme som din ordre, må du kun håndtere og inspicere varerne på samme måde som du normalt gør, hvis du prøver/ser på varer i en butik. I tilfælde af at du har håndteret varerne i større omfang end beskrevet ovenfor, kan du blive debiteret for værdiforringelsen af varerne. Dear Sam anvender en fuld værdiforringelse (dvs. den fulde værdi af varerne), hvis returnerede varer ikke er i en tilstand, der kan videresælges (som nye varer).

    I tilfælde af returnering af varer, betaler Dear Sam returomkostningerne, forudsat at du først har kontaktet vores kundeservices via hello@dearsam.com og følg vores instruktioner vedrørende returnering i Spørgsmål og Svar.

    Du som kunde påtager dig selv transportrisikoen i tilfælde af returnering. Dear Sam påtager sig intet ansvar for skader på eller tab af returnerede varer under transport. Vi anbefaler derfor kraftigt, at du overholder vores instruktioner om at returnere varerne i deres originale emballage. Dear Sam's emballage er designet til at minimere risikoen for skader under transporten.

    Tilbagebetaling af returneringer
    I tilfælde af en godkendt, modtaget returnering, refunderer vi inden for 10 dage alle betalinger, vi har modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostninger (fra os til dig). Refusioner i tilfælde af fakturabetalinger foretages i første omgang til den specificerede personlige konto. I tilfælde af en kortbetaling, returneres pengene til kortet (dvs. den konto, der er knyttet til kortet), som du har foretaget købet med.

    Ret til krav

    Dear Sam yder fuld erstatning i form af et nyt produkt, når en produktionsfejl er verificeret. Det er vigtigt at inspicere produktet omhyggeligt, når det ankommer. Hvis et produkt er beskadiget eller på anden måde er defekt, når det ankommer, skal et krav indgives (hvis muligt) senest 7 dage efter modtagelsen. Kontakt kundeservice, hvis du ønsker at indgive et krav vedrørende dit produkt.

    Lov og jurisdiktion

    Hvis der opstår en tvist mellem dig og Dear Sam, opfordrer vi dig stærkt til at først kontakte os direkte for at finde en løsning. Vi vil overveje rimelige anmodninger om løsning af tvisten gennem alternative procedurer for tvistbilæggelse, såsom mægling, som alternativer til retssager.

    Når du bestiller produkter fra Dear Sam, gælder svensk lovgivning. Enhver tvist eller krav, der opstår som følge af eller i forbindelse med din ordre (herunder ikke-kontraktmæssige tvister eller krav) skal løses af en domstol i Sverige og vil være underlagt den eksklusive jurisdiktion for svenske domstole.

    Fortrolighed og sikkerhed

    Al behandling af personoplysninger finder sted i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (også kendt som GDPR i henhold til EU's almindelige databeskyttelsesforordning). Den enhed, der er ansvarlig for de personlige oplysninger, er Dear Sam. Dear Sam samarbejder med Klarna, en verdensledende betalingsudbyder, for altid at garantere sikre betalinger. Klarna indsamler personlige oplysninger i forbindelse med betalingen. Klarna er således personligt ansvarlig for sådanne personlige oplysninger i henhold til betingelserne i Klarna.

    Ved at acceptere vilkår og betingelser for Dear Sam på købstidspunktet, accepterer du, at dine oplysninger gemmes for at behandle din ordre og gennemføre købet, lette fremtidige køb og for at muliggøre en opdatering af din ordrestatus. Du accepterer endvidere at aktivere målrettet markedsføring fra Dear Sam eller Dear Sam's partnere via e-mail, tekst eller andre kanaler baseret på dit tidligere køb eller tidligere brug af Dear Sams marketingkanaler.

    Dear Sam vil dele personlige oplysninger med vores fragtpartnere såvel som vores tredjeparts logistikudbydere for at fuldføre og levere ordren.

    Når du som kunde vælger at e-maile os, gemmes din e-mailadresse og din e-mailhistorik for at muliggøre opfølgning og korrespondance til en bestemt sag.

    Vi gemmer kun personlige oplysninger, så længe det er nødvendigt, derefter slettes de. Hvis oplysningerne ville være ufuldstændige, forkerte eller irrelevante, har du ret til at anmode om, at oplysningerne rettes eller slettes. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage til at få tilbud.

    Du kan anmode om et uddrag af hvilke oplysninger Dear Sam har registreret om dig. For at anmode om uddrag eller korrektion af oplysninger ved at sende en skriftlig og underskrevet anmodning til:

    Dear Sam Europe AB
    Bråvallagatan 10
    113 36 Stockholm
    Sverige

    Forsøgt bedrageri

    Alle forsøg på bedrageri rapporteres til politiet.

    Aldersgrænser for bestilling

    Minimumsalderen for køb hos Dear Sam er 16 år. For personer under 16 år kan ordrer kun ske gennem en forælder (eller værge). Ordren skal derefter udstedes i forældres eller værgens eget navn. Hvis du er under 18 år (dvs. mindreårig), har du brug for din forældres (eller værgers) godkendelse.

    Kampagner

    I tilfælde af kampagner og specialtilbud kan en kampagnekode tildeles. Dette er specificeret i feltet "Specificer værdikode" på kassesiden på bestillingstidspunktet. Kampagnekoden er unik for den pågældende kampagne og kan ikke kombineres med andre tilbud. Kampagner gælder op til den specificerede dato eller så længe lager haves. Kun 1 kampagne/kampagnekode kan bruges pr. ordre.

    Tilbud

    Som kunde kan du ved kassen vælge, om du vil drage fordel af eksklusive tilbud. Disse tilbud kan udstedes i forskellige kanaler, for eksempel e-mail eller sms. Du kan til enhver tid vælge at afregistrere dig selv fra disse udsendelser i hver kanal.

    Ansvarsfraskrivelse vedrørende ændringer

    Vi udsteder en ansvarsfraskrivelse med hensyn til eventuelle prisændringer, udsalg, trykfejl, fejl i produktbilleder og/eller unøjagtige oplysninger forårsaget af tekniske eller menneskelige fejl. Vi forbeholder os ret til at foretage ændringer i priser og købsbetingelser.

    Pris- og produktinformation

    Dear Sam forbeholder sig retten til at annullere et indgået køb på grund af fejl i lagerstatus eller pris. Hvis et produkt er udsolgt eller ikke er tilgængeligt af en eller anden grund, er Dear Sam ikke forpligtet til at levere produktet. Dear Sam kan derefter vælge at foreslå et alternativt produkt. Al visuel information skal ses som illustrationer og kan ikke garanteres at skildre det nøjagtige udseende og karakter af produktet. Dear Sam er ikke ansvarlig for information på www.dearsam.com, der stammer fra en tredjepart.

    Moms og told

    Hvis du befinder dig i Den Europæiske Union, er moms inkluderet i prisen på produktet. Hvis du befinder dig uden for Den Europæiske Union, når du bestiller produkter fra Dear Sam, er du ansvarlig for at betale eventuel moms (som relevant inden for hver jurisdiktion). Dear Sam vil ikke blive holdt ansvarlig for en sådan moms.

    Force Majeure

    Dear Sam er ikke ansvarlig for forsinket ydelse (inklusive leverings- og garantiforanstaltninger) forårsaget af omstændigheder, der ikke er Dear Sam's kontrol. Eksempler på forhold uden for Dear Sam's kontrol inkluderer, men er ikke begrænset til, arbejdskonflikter, strømbrud, lynnedslag, brand, atmosfæriske forstyrrelser, vedtagelse af love, foranstaltninger vedtaget af offentlige myndigheder, krigshandlinger, strejker eller lignende omstændigheder, enhver strømafbrydelse , forstyrrelser hos dem, der er ansvarlige for hjemmesidens hosting/servere, hvor Dear Sam er placeret og/eller forsinkelser på grund af netværk, der er forbundet til internettet osv.